zondag 22 januari 2017

Gestopt met YouTube ?!



Waarom ben ik gestopt met YouTube ?! .....
Wat vond ik van YouTube ?

Wat vond ik van editen ? Editen zat heel veel tijd in, ik was er soms wel is een uur mee bezig.
Waarom bloggen dat kost toch  ook heel veel tijd ? Ik vind het minder tijd als je denkt, je typt en je bent klaar.
Vond je video's maken dan niet leuk ? Jawel maar bloggen is toch meer mijn ding.
Waarom begon je met bloggen ? Mijn nicht heeft ook een blog en het leek mij wel heel erg leuk. ( linkje staat onderaan de blog)
Waarom de naam Mrs Sabien ? Ik heet Sabine en heel veel noemen mij bien oftewel mr bean daarom Mrs Sabien.
Wanneer zet je er dan een blog op ? Mijn blog doe ik niet op vaste tijden meestal gewoon in het weekend.

Dit was mijn blog,
Heb jij ook een vraag zet die dan onder in de reacties.
Tot de volgende blog,

Mrs Sabien 

( de link voor mijn nicht haar blog : http://oohlalau.nl/

1 opmerking: