zondag 2 oktober 2016

De tinadaggg 2016!!!!

  
Vorige week zaterdag ben ik naar de Tinadag geweest.
Het was weer zo leuk dit jaar.
Het thema was disco🎤🎉.
Wat heb ik dit jaar allemaal gedaan ?
Ik ben met may ( selma) van brugklas op de foto geweest.
 
Ik heb buddy gezien van dance dance dance.
Ik heb Ralf gezien.
Ik heb Mylène en Rosanne gezien
En als allerlaatst rachel.

Ik heb natuurlijk ook nog geshopt.
Ik heb een ijsjespen gekocht.
Ik heb een vlogmagazine gekocht.
Ik heb een geronimo stilton boekje gekocht.
En een pakket van w7.

Dit was mijn blog .
Tot de volgende keer.
Mrs-Sabien

Ik vlog ook .
Wil jij mijn vlogs bekijken .
Ga dan op YouTube naar Mrs Sabien .
 
Mrs sabien

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een hele leuke dag op de Tinadag!
    En al die dingetjes die je gekocht hebt, hartstikke leuk! Misschien een fototje ervan plaatsen op je blog ;)?

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen